Stefan har skrivit fler böcker inom området och hans senaste bok: "RESULTAT - Konsten att bli den du vill" blev 2008 nominerad till årets ledarskapsbok och vald till bästa bok i genren personlig utveckling.

På ett enkelt, underhållande och tänkvärt sätt visar Stefan att det är vi själva som avgör både hur vi mår, hur lyckliga vi är och hur framgångsrika vi blir. Stefan Sebö har mer än 30 års erfarenhet från området han föreläser. Han har arbetet med 100 000-tals människor och flera hundra företag. Bland annat Astra, Glitter, Karolinska universitetssjukhuset, TV4, Ericsson, Telenor, MTG, Intersport. Volvo lastvagnar, Alcro, Posten, SEB, Intersport, SCA, Lantmännen, Apoteket, Södertälje kommun, Kammarrätten, Unionen, Securitas, Danske bank m.fl.


Utveckla dig själv och ditt företag till vinnare:
Framgångsfaktorer. Varför blir vissa företag vinnare och inte andra?

• Tag beslut och gör

• Konsten att skapa en säljande kultur

• Excellent service och kvalitet "säljer"

• Resultat kommer av förändringar som leder till förbättringar

• Du är ditt eget och ditt företags varumärke

• Entusiasm & engagemang är nyckelord


Datum: 27/4 Tid: 07:15 - 09:00
Plats: Clarion Hotel Winn, Norra Slottsgatan 9, Gävle


Information om medlemskap, kostnader och anmälan finns på http://www.mixgavleborg.se.

Hjärtligt välkomna!